Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-23928 (5736633)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Сьогодні 3 грудня 2019 року починаючи з 10.00 автобуси по маршруту 114 з боку кінцевої зупинки Радунська не виходили за графіком руху о 9.41, 9.56,о 10.11. В бік кінцевої Радунська при мені їхало 6 автобусів, по онлайн карті було 2 автобуси на кінцевій, а на маршруті у бік залізничного вокзалу більше 40 хвилин жодного автобусу не було. Сіла я на зупинці Мікрорайон номер 11 о 10.40, ледь влізла, була сильна давка,дуже багато людей накопичилося за цей час на зупинках. Чому так відбувається? Чому пасажири змушені їхати як худоба у громадському транспорті? Як можна спланувати поїздку у автобусі на потяг? Хто буде відшкодовувати втрачені квитки? І як взагалі можна їхати із багажем,коли у набитий автобус взагалі не можна влізти?