Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-14935 (5736674)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Обслуговування та технічний стан радіаторів
Відповідальний:ЖЕД - 906 (Індустріальне) [в.о. БЯЛКОВСЬКИЙ Володимир Вікторович], виконавець: Давидюк Олександр Віталійович
Дата контролю:9 Грудня 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Доброго вечора.

Прошу розібратися, чому голова ДЕЖ-906 п’ять діб саботує проведення зварювальних робіт для ремонту радіатора у приміщенні на цокольному поверсі у будинку за вказною адресою (доступ до труби, яку слід замінити, є).
Ремонт полягає у заміні шматка старої, іржавої труби, у які іржа проїла невеликий отвір.
ЩО саме викликає такі труднощі у голови ДЕЖ-906??? Чи це не відноситься до сфери відповідальності організації, якою він керує?????????


У будинку майже тиждень відсутнє опалення, при тому, що постачальник послуги відписався, що надає її у повному обсязі, а далі ”моя хата з краю” - звертайтеся до ДЕЖ-906, це вони відключили. ЙДІТЬ до них і ПРОСІТЬ, щоб полагодили і увімкнули....
ЧОМУ люди мають ІТИ і ПРОСИТИ те, на що вони мають право, оскільки сплачують комунальні послуги??????????????????? Чому не досить дати заявку на проведення ремонту??????????????????

Може, ще на коліна стати треба перед головою ДЕЖ-906????????????????????????????????????????????????


Температура у квартирах мешканців становить 12-13 градусів за Цельсієм.
Майте совість - зима за вікном.............

Прошу розглянути звернення і надати письмову відповідь на мою електронну адресу для подальшого інформування мешканців будинку.