Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Л-13650 (5736718)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Незадовільна температура опалення
Відповідальний:Дільниця - 1 [Крикун Арсен Євгенович]
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

У мене були заявки Л-13562, Л-13527, Л-13523.
КП Подільське (А.Крикун) перекидає на Киівенерго, а Киівенерго (Бінд В.Є.) на КП Подільське!!!
Наводжу останню відповідь з Киівенерго.


>Вимагаю виправлення тиску води і перерахунку за ненадане тепло з 18.11.19 (!)
>Також, вимагаю від київенерго встановити наш будинковий лічильник у нас в будинку, а не за 60 метрів від нього!


>Відповідальний: Район теплових мереж ”Поділ” [Бінд Вячеслав Євгенович]
>Дата контролю: 4 Грудня 2019
>Статус: В роботі

>Відповідь
>ШАНОВНИЙ КЛІЄНТЕ!
>ПАРАМЕТРИ ТЕПЛОНОСІЯ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗАДАНОМУ ТЕМПЕРАТУРНОМУ РЕЖИМУ (ГРАФІКУ) ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ВІД >ДЖЕРЕЛА ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ. ДЛЯ НАЛАГОДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОБУДИНКОВОЇ СИСТЕМИ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ НЕОБХІДНО >ЗВЕРНУТИСЯ ДО БАЛАНСОУТРИМУВАЧА/УПРАВИТЕЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ.

Отже, зазначаю знову, що ця відповідь є СУЦІЛЬНОЮ БРЕХНЕЮ (!)
Тому що:
1. Сантехнік неодноразово наголошував головному інженеру на Оболонській, 38, що параметри для тиску води є НЕДОСТАТНІМИ, РАМКА НЕ ТЯГНЕ наші останні стояки (кв-ри 17, 19, стоматологія Вента). Мої батареї зверху ледь теплі, а знизу холодні, один стояк зовсім холодний. Вода не рухається, хоча труба на вході в батареі досить гаряча (там, де я можу потрогати стоякову трубу). Сантехнік також сказав, що той лімітний пристрій, який встановили, не дає тиску воді. Температура 15 градусів тепла (фото від 27.11.2019) при вуличній температурі 0, +1, а що буде при мінусовій??? Я вже відчула на собі 18.11.2019 - 25.11.2019 - був МОРОЗИЛЬНИК!!!

2. Я надавала фото заміру з інженером - вкладаю ще раз - що тиск води складає 0.8 м3/ год замість розрахованого офіційно Структурним підрозділом Київенерго на вул.Волошській, 42 - і має бути не менше 1,2 м3/год (!)

3. В службі 15-57 03.12.2019 я залишила чергову заявку (раніше я залишила заявку N5896652 від 22.11.2019, яку закрили незаконно).
Так ось, ВИЯВИЛОСЯ, ЩО ІСНУЄ ГЛОБАЛЬНА ЗАЯВКА 5911606 - ПО 542 (! - ЦЕ ВКАЗАНО ОПЕРАТОРОМ) БУДИНКАМ І МОЄМУ В ТОМУ ЧИСЛІ З ПРИЧИНИ - ЗАНИЖЕНИЙ ТЕПЛОНОСІЙ, ПРАЦЮЮТЬ ДО УСУНЕННЯ, СТРОК ДО 31.12.2019 - НАДСИЛАЮ ФОТО!!!

Ми, мешканці будинку і мого стояку (кв.17, кв.19, стоматологія Вента) - неодноразово залишали заявки на 15-51.
Отже, вимагаю дати відповідь - що відбувається і коли буде нормальний тиск води через правильно розрахований лімітний пристрій з перерахунком ненаданих послуг із-за низької температури ЦО???