Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-14941 (5736745)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:ЖЕД - 906 (Індустріальне) [в.о. БЯЛКОВСЬКИЙ Володимир Вікторович], виконавець: Давидюк Олександр Віталійович
Дата контролю:9 Грудня 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

І знову доброго Вам вечора, ночі і дня.

Шосту добу у будинку за вказаною адресою відсутнє опалення.

Причина не змінилася - у арендованому нежитловому приміщенні на цокольному поверсі ”порив радіатора”.
Пояснюю: у одній із кімнат приміщення тече труба радіатора. Доступ до труби для проведення ремонтних робіт є, тобто, труба НЕ знаходиться десь під землею, під підлгою або в іншому місці, де було б важко її полагодити.


ПРОТЕ на сьогодні, не зважаючи на числені обіцянки все полагодити 30 листопада, 1 грудня, 2 грудня, 3 грудня і увімкнути опалення, ремонтні роботи досі навіть не починали!!!!!!!!!!!!

Увага, питання - ЧОМУ????????????????????????????????????????????????????????

Диспетчерська служба в особі працівника Тетяни порадила звернутися для вирішення цієї проблеми безпосередньо до ДЕЖ-906.
Поясніть, будь-ласка, для чого тоді диспетчерська служба, якщо вона не здатна прийняти заявку і передати її для виконання організації, яка безспосередньо цим займається?????

Поясніть також, чому голова зазначеного ДЕЖ не здатний виконувати роботу, за яку отримує заробітну плату???????

І, нарешті, ГОЛОВНЕ ПИТАННЯ - коли буде проведено ремонт і підключено опалення??????????????????????????????

Прошу надати письмову відповідь на мою електронну адресу для можливості подальшого інформування мешканців будинку із зазначегого питання.