Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:А-8156 (5736807)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Незадоволення роботою пасажирської автоматики
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Брагінський Віктор Володимирович
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

На станції метро Чернігівська регулярно виникають проблеми з турнікетом. Окрім того, що збоїть система безконтактної оплати з банківської картки так ще й величезна черга до каси. Приміщення для турнікетів дуже маленьке, черги доходять до вулиці, співробітники метрополітену на все відповідають, щоб зробити на гарячу лінію. Прошу провести роз’яснювальну роботу із співробітниками метрополітену та провести заходи щодо недопущення поломок та збоїв в роботі турнікетів (які призводять запізнення на роботу громадян). Заздалегідь вдячний!