Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Л-13655 (5736818)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Незадовільна температура опалення
Відповідальний:Дільниця - 1 [Крикун Арсен Євгенович]
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Скарга щодо заявки Л-13562.
Цитую відповідь.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Відповідальний: Дільниця - 1 [Крикун Арсен Євгенович], виконавець: Папка Володимир Миколайович
Дата контролю: 4 Грудня 2019
Статус: Чекає на перевірку контр.відділом

Відповідь
Інформуємо, що комунальне підприємство «Київтеплоенерго», яке з 01.05.2018 експлуатує котельні, теплові мережі, теплові пункти та інше допоміжне обладнання до них набуло статус теплопостачальної організації і, відповідно, виконавця послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для всіх категорій споживачів.
Відповідно до пункту 29, «Права та обов’язки споживача» підп. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (зі змінами та доповненнями) (далі - Правила) визначено, що споживач має право на перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (температура повітря у приміщеннях) у Порядку, встановленому цими Правилами.
Згідно порядку перевірки кількісних та/або якісних показників наданих послуг - п.33 Правил вказано: у разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв’язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

Представник виконавця послуг зобов’язаний з’явитися до споживача та, за результатами перевірки, скласти акт – претензію про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником виконавця послуг
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Отже, я телефонувала в Київтеплоенерго до Лопатіна К.О. - тел. 287-40-76. Секретар Виконавця послуг відповів, що заміри повітря робить ЖЕК, а отже КП відповідальне за це !!!
Я писала в своїх заявках - ВИМАГАЮ КОМІСІЮ І ЗАМІРИ ТЕМПЕРАТУРИ.
Нічого не виконано!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1