Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-28889 (5736852)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Відділ обліку та розподілу житлової площі [в.о. Снопков Сергій Петрович], виконавець: Романюк Тетяна Григорівна
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

У Листі №102/04/24-8349 від 16 жовтня 2019 року, який підписав заступник голови Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Владислав Сюр та який йому підготувала Т.Куропаткіна (515-09-92) (надалі Лист).
Створення Відписки, замість надання відповіді на конкретно поставлені запитання є грубим порушенням ЗУ «Про звернення громадян» ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та Указу президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Враховуючи ту обставину, що службові особи Деснянської РДА в м. Києві, які готували Відписку, зовсім не володіють змістом Указу президента України від 07.02.2008 року №109/2008 то зазначаємо, що Указом № 109/2008 ПОСТАНОВЛЕНО :
1. Кабінету Міністрів України, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським, районним державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування вжити невідкладних заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України ”Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо:
недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;
створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень;
приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;
з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упер