Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-23945 (5736913)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:Підтримка E-Service [Назаров Юрій Леонідович], виконавець: Назаров Юрій Леонідович
Дата контролю:23 Грудня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Єдиний електронний квиток міста Києва ”Kuiv Smart Card” № 100000031224 не зчитується і не валідується жодним зчитувальним пристроєм або валідатором. В ”особистому кабінеті” вказано, залишилось 29 сплачених поїздок. Дозвонитись на «гарячу лінію» КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» за телефоном (044) 366-55-55 неможливо, бо коли автовідповідач каже що ”Ваш номер у черзі 3 або 4” зв’язок обривається, і доводиться перетелефоновувати з тим самим результатом.
Вимагаю безкоштовно замінити непрацюючий ”Єдиний електронний квиток”, гарантійний термін використання якого ще не сплив.
Надання відповіді з пропозицією дозвонитись на «гарячу лінію» КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» за телефоном (044) 366-55-55, вважатиму наданням відповіді не по суті, і ухилянням від вирішення питання.