Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-492 (5750005)
Зареєстровано:12 Січня 2020
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:27 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП).
Звертаюсь в третій раз Контактий центр КМДА з приводу проблем з нарахуванням плати за послуги з гарячого водопостачання та опалення по будинку 4 провулок Приладний. На мої звернення від 21 Вересня 2019
К-41854 та 18 Жовтня 2019
К-43514 ніхто не реагує, терміни виконання переносяться.
Нарахування проводились по нормативам, а не по показам лічильників, особливо що стосується гарячої води., і продовжується до сих пір. Хоча мною неодноразово повідомлялось, що в квартирі 16 пров. Приладний встановлено бойлер. Лічильник гарячої води опломбований представниками постачальника послуг ПАТ ”Київенерго”, потім КП ”Київтеплоенерго”. Споживання гарячої води з цетралізованих джерел припинилось на показниках лічильника - 152,6 м. куб. після підключення бойлера. Всі нарахування гарячої води та водовідвення в 2018-2019 роках КП ”Київтеплоенерго” здійснено на підставі недостовірних даних, не по лічильнику. Гаряча вода від ПАТ ”Київенерго” і від КП ”Київтеплоенерго” не споживається з січня 2018 року, а нарахування до сплати продовжуються і намальований борг росте.
КП ”Київтеплоенерго” безпідставно зняло лічильник гарячої води з обліку, всупереч положенням Правил централізованого постачання гарячої води та опалення, затверджених постановою КМУ № 630.
Хоча у АК «Київводоканал» показники лічильників ГВП та ХВП приймаються.
Також у будинку протягом літніх місяців, та у вересні не було гарячої води, а нарахування за споживання проводяться. Це маніпуляція, шахрайство і отримання неправомірної вигоди.
Хто робить нарахування за спожиті послуги з опалення та ГВП? Хто перевіряє правильність нарахування КП ”Київтеплоенерго конкретному споживачу?
Скільки потрібно звернень до Контактного центру, щоб щось зрушило з місця по зазначеним питанням, щоб відповідальні: КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович хоч щось почали робити з дорученнями КМДА. А де контроль за виконанням?