Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-124 (5750202)
Зареєстровано:13 Січня 2020
Тема звернення:Технічне обслуговування систем тепло-, водопостачання та водовідведення і зливов
Відповідальний:Дільниця - 1 [Крикун Арсен Євгенович], виконавець: Папка Володимир Миколайович
Дата контролю:28 Січня 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

З 04 СІЧНЯ 2020 року по стояку дома відсутнє будь-яке водопостачання у зв’язку із засміченням каналізаційної труби . Аварійна служба ТРИЧІ приїжджала та прочищала, але засмічення не усувалося, за словами працівників аварійної служби - це обов’язок Керуючої компанії. Головний інженер Керуючої компанії до 10 січня уникав спілкування з мешканцями, сантехніки на об’єкт прийшли один раз (8 січня) без інструментів і відімкнули воду, яку напередодні все-таки ввімкнула аварійна служба. 11 січня сантехніки Керуючої компанії, після прямого звернення мешканців квартири, які заливало нечистотами, до головного інженера, прибули на об’єкт, та, ЗА ЇХ СЛОВАМИ, ”прочистили до підвалу”. Воду (холодну) ввімкнули ввечері 11 січня. 12 січня залиття відновилося. Аварійна служба відключила воду, намагалася прочистити, через деякий час поїхала, наказавши очікувати і не закривши заявку. Більше їх не було, вода відсутня досі (станом на 13 січня 2020 року), каналізацією неможливо користуватися, оскільки засмічення не усунуто і квартири знизу заливає нечистотами.
Просимо виявити причину засмічення каналізації та терміново усунути її.