Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-266 (5750449)
Зареєстровано:13 Січня 2020
Тема звернення:Пропозиції, зауваження, побажання до КБУ ”Контактний центр міста Києва”
Відповідальний:КБУ ”Контактний центр міста Києва” [Загуменний Дмитро Миколайович], виконавець: Жукова Лариса Петрівна
Дата контролю:12 Лютого 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Скарга на оператора, що обробляв заявки, які у вкладеному файлі. Чому надали статус для ЗВЕРНЕННЯ-ПОДЯКИ одразу ”ВІДМІНЕНО”. Щойно розмовляв з представником 1551 по телефону-иені повідомили, що це неправильна обробка звернення. Те, що звернення-подяку перевели одразу в статус ”ВІДХИЛЕНО”, означає, що людина, яка була виконавцем робіт-не дізнається, що її роботою задоволені місцеві мешканці. Виходить, що якщо заявка про ”погане”-її реєструють і беруть в роботу, а як заявка про ”хороше”- то одразу ”ВІДХИЛЕНО” і списано. Метод ”пряника” ніхто ж не відміняв. Можливо, тій людині премію дадуть, за те, що її роботу оцінили. Прохання розібратися. В минулому році таких казусів не було. А це чи нових співробітників набрали, або це рішення прийняте самостійно оператором, що виконував заявку.