Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-272 (5750471)
Зареєстровано:13 Січня 2020
Тема звернення:Відсутність опалення по стояку
Відповідальний:ОД - 508 [в.о. Кукурудза Петро Іванович]
Дата контролю:20 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Звертаюсь до вас із ще однією проблемою. У моїй квартирі у ванній кімнаті також починаючи з січня цього року або зовсім протягом дня холодна батарея або ледве жевріє. До цього часу жодних проблем не було. 08.01. я звернулась до диспетчерської служби (заявка № 6048281). На інтерактивній картці служби 1557 стоїть відмітка, що все питання закрито. Лише підчас вияснення питання щодо якості гарячої води 11.01.2020 зі слюсарем, я запитала, у нього в чому причина. Він мені сказав, що ”засмічені труби, ніхто не буде чистити, це залежить від гарячої води, і взагалі він не розуміє чому у нас батарея у ванні” і пішов. Як так, у нас кутова однокімнатна квартира і батарея передбачена планом забудівлі, що за відповідь і вирішення питання? За що з нас стягуть такі величезні кошти за опалення?