Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-641 (5750815)
Зареєстровано:14 Січня 2020
Тема звернення:Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:29 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

13/01/2020 я отримав квитанцію на сплату комунальних послуг, в тому числі на послуги опалення. При цьому хочу наголосити, що не зважаючи на економне використання тепла, що підтверджується показниками теплового лічильника, який встановлений для моєї квартири, сума рахунку була в три рази вище ніж попереднього місяця (рахунки прикладаю), при тому, що використання тепла не збільшилося (за грудень покази лічильника виросли з показника 36,095 до 36,752, а фактичні на 14.01.2020 – 37,215 (фото лічильника прикладаю)). При моєму зверненні на гарячу лінію КП Київтеплоенерго стосовно цього питання, я не отримав однозначної відповіді в зв’язку з чим та наскільки правомірні такв ді, лише висловлене припущення, що це може бути через відсутність повірки лічильника тепла, але, щоб вирішити це питання мені пропонують звернутися до одного з центрів обслуговування КП Київтеплоенерго. Тобто, в односторонньому порядку КП Київтеплоенерго створює проблему, а для її вирішення запрошує вистояти черги, пожертвувати робочим часом, не отримати заробітної платні за той час і, можливо, вислухати такого ж ”компетентного працівника”, як і на гарячій лінії, який розведе руками та скаже , що ”так треба” ...
Хочу акцентувати Вашу увагу, що такі дії є неправомірними, оскільки порушують законодавство України, в тому числі і «Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджені постановою №630 Кабінетом Міністрів України від 21.07.2005р Відповідно до них при встановленому лічильникові нарахування повинні проводитися за лічильником, повірка повинна відбуватися за рахунок надавача послуг, а у період могтажу/демонтажу лічильника нарахування йдуть по середньомісячним показникам споживання минулого року, але не по нормативним!!!, що в три рази вище!!!
Квитанцію я оплатив, аби не утворювалися борги, але прохання допомогти у врегулюванні ситуації, відновлення законності та вплинути на КП Київтеплоенерго, аби вони зробили перерахунок коштів, а оплачені мною понаднормово кошти були зараховані в якості попередньої оплати!!!