Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:А-113 (5751138)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Обслуговування та технічний стан каналізаційних колодязів
Відповідальний:ПАТ ”Водоканал” [Новицький Дмитро Юрійович]
Дата контролю:20 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Я подавала декілька звернень щодо незадовільного стану центральних комунікаційних мереж м.Києва в районі вулиці Васильківський між станціями метро Голосіївська та Васильківська. А саме: А-8174, А-8269, А-8323, А-57. Проблему досі не вирішено. Я отримую відписки.
У зв’язку з аварією і проривом комунікацій 13 січня поблизу станції метро Либідська, я прошу приділити належну увагу усім моїм зверненням і виявити причини описаної проблеми, що може передувати наступній масштабній аварії у цьому мікрорайоні.
Незадовільний стан комунікацій і наявність проблеми було підтверджено у відповіді на звернення А-8323. Відповідальний: Департамент експлуатації каналізаційного господарства [Кислий М. І.], виконавець: Новіков Ігор В’ячеславович. Дослівно відповідь звучала так: ЗАПАХ ІДЕ ДО ЗЛИВОПРИЙМАЛЬНИХ РЕШІТОК,ЯКІ НЕ НА БАЛАНСІ ПРАТ”АК”КИЇВВОДОКАНАЛ”.
А тому на абсолютно законних підставах я вимагаю від відповідних служб м.Києва провести аудит стану комунікаційних мереж на зазначеній ділянці, враховуючі мої попередні звернення, в яких чітко вказані причини моїх багатьох звернень. А саме: на цій ділянці 6 місяців смердить каналізацією, випари якої під тиском ідуть із усіх можливих дір на дорозі, з-під асфальту!
Також я прошу оприлюднити письмово офіційний звіт щодо стану комунікаційних мереж на зазначеній ділянці. А також знайти та усунути причину їх аварійного стану та неналежного функціонування.