Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Р-99 (5751233)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Несправність системи диспетчеризації
Відповідальний:ЖЕД - 310 [в.о. Снопков Сергій Петрович], виконавець: Давидок Тетяна Володимірівна
Дата контролю:30 Січня 2020
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Доброго дня,
Звертаюся до вас зі скаргою на роботу диспечерів Деснянського р-ну та організації яка відповідає за обсуговування ліфтів. 15 січня 2020 року у 7 годині 30 хвилин я увійшов до пасажирського ліфту на 7-му поверсі, двері ліфта зачінилися і ліфт застряг. На протязі 15-20 хвилин я викликав диспечера через спеціальний пристрій, але нажаль у відповідь були гудки зайнято та автоматична відповідь що оператори зайняті. Тільки коли сусіди по єтажу почули що ліфт застряг, змогли дозвонитися до диспетчерської служби та повідомити про екстрену ситуацію. Я нажаль не зміг дозвонитися, тому що сотовий зв’язок відсутній у наших ліфтах. Це не перший випадок, коли я та наши сусіди застряють у ліфтах по адресу м.Київ, вул. Бальзака 6, 4 підїзд. Це відбуваеться регулярно , що пов’язано з якістю наданих послуг компанії яка обслуговує та ремонтує наші ліфти, як і неможливість викликати диспетчера через спеціальний пристрій у ліфті.

Вимагаю перевірити робочий стан ліфтів по адресу м.Київ, вул. Бальзака 6, 4 підїзд, включаючи працездатність спеціальних пристроїв та перевірити якість ремонтних робіт які виконує компанія з обслуговування ліфтів.
Також вимагаю налагодити зв’язок с диспечерами Деснянського р-ну і можливість негайного зв’язку та відповіді у екстрених випадках.
Зазделегідь дякую!