Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-753 (5751288)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Пропозиції та зауваження щодо налагодження роботи ЖКГ
Відповідальний:ЖЕД - 204 [в.о. Лагута Ярослав Миколайович], виконавець: Василенко О.М.
Дата контролю:30 Січня 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

15.01.2020 близько 07год 30хв я скористувався ліфтом за адресою вул. Кошиця, буд. 7, під. 1, який під час перевезення мене зупинився через несправність, не доїхав до першого поверху, двері кабіни не відчинились.
Після спроби зв’язатися із диспетчером ліфтів, виявилось, що переговорний пристрій в кабіні ліфта не працював. Крім того, в кабіні ліфта зовсім відсутня інформація з номерами телефонів, за якими потрібно звернутися по допомогу при несправності ліфтів. Потім в пошуковій системі Googl я ввів пошуковий запит «Аварійна ліфтів Київ» мені в першу чергу надало номер 490 85 90 – за яким мені не відповіли. Інший номер 1586, мені відповіли, що зазначений номер не обслуговується. Потім мені за запитом надався тел. 490 85 90 – за яким у мене не прийняли заявку, мотивуючи тим, що вони не обслуговують зазначений район, коли я намагався вияснити прізвище, хто мені відповів, мені по хамськи відмовили. Прошу встановити цю організацію та причетних осіб, що спілкувалися зі мною, визначити правомірність їх дій, та надати мені копії їх посадових інструкцій.
Потім за допомогою, я звернувся за тел. 101, після чого, питання вирішено було протягом двох хвили.
Зі слів сусідів, які проживають поруч, виявилось, що зазначений ліфт вже більше місяця не працює належним чином.
Враховуючи вищевикладене, прошу:
1. Визначити балансоутримувача та експлуатанта ліфта за зазначеною адресою.
2. Встановити причетних осіб та притягнути їх до відповідальність за бездіяльність.
3. Надати мені письмову довідку про несправність ліфта 15.01.2020, за час перебування мене в ліфті протягом 10 хв, для надання за місцем роботи, у зв’язку із моїм запізненням.
4. Надати кількість відмов зазначеного ліфта за період з 01.12.2019 по 15.01.2020 – та які вживались заходи для їх усунення (надати копії з Журналу технічного обслуговування ліфта).
Про вжиті заходи та прийняті рішення прошу поінформувати мене письмово, на мою поштову адресу у встановлені Законом терміни.