Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-757 (5751301)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Незадовільне обслуговування в амбулаторно-поліклінічних установах
Відповідальний:Управління охорони здоров’я [Некрасова Мар”яна Анатоліївна], виконавець: Некрасова Мар”яна Анатоліївна
Дата контролю:30 Січня 2020
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Доброго дня! Моя скарга на роботу Центральну поліклініку Оболонського района міста Києва за адресою: Тимошенко Маршала, 14. З початку січня, а саме: з 02.01.2020 року намагаюсь дозвонитися до реєстратури для запису до лікаря, так як по програмі HELSI запис завжди зайнятий на 2 тижні наперед. На початку грудня коли приходила до реєстратури всі записи зайняті були до кінця грудня до лікаря-офтольмолога Пекекрестової Л.М. Записують людей наперед в реєстратурі перед відкриттям цієї дати в онлайн програмі Helsi. З грудня дозвонитись щоб записатись до лікаря НЕМОЖЛИВО! ТЕЛЕФОН РЕЄСТРАТУРИ ПОСТІЙНО ЗАЙНЯТИЙ АБО НЕВІДПОВІДАЮТЬ. Станом на 15.01.2020 року знову трубки ніхто небере, единий номер який піднімає слухавку заступник директора КНП ”Консультативно-діагностичний центр” Оболонського району м. Києва, яка відповіла що багато людей і не встигають відповідати, і щоб приходили і записувались на прийом в саму поліклініку. Але ж я працюю на державній службі, і кожен раз для того щоб потрапити до лікаря мені потрібно відлучатися з роботи і їхати в реєстратуру. Для чого тоді взагалі потрібні звичайні поліклініки, якщо потрібно до лікаря, а потрапити можливо лиш при особистому приході для запису в HELSI наперед мінімум за 2 тижні? Чому слухавки не відповідають? Для чого тоді була розроблена пррограма Helsi, якщо від неї немає користі? Прошу вирішити це питання!!!!