Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-308 (5751484)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Робота структурних підрозділів адміністрації
Відповідальний:ВОП ”Сирець” [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Тригуб Юрій Ігорович
Дата контролю:30 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня,звертаюся до вас зі скаргою на роботу ЖЕО№1063,що підпорядковується КП”Керуюча компанія Шевченківського району”.На протязі трьох років я намагаюся отримати від вказаної організації документи,що підтверджують відсутність опалення в різні періоди.Кожного разу мені видають акт складений в довільній формі,а не затверджений”Київтеплоенерго” акт-претензію.Природньо,що надавач опалення відмовляється робити перерахунок,так як відсутній підпис їхнього представника на акті.Коли я звернувся до інженера ЖЕО оформити акт-претензію належним чином,вона просто відправила мене до начальника,а той,в свою чергу до опорного пункту”Київенерго на Бакінській 2-а,мотивувавши свої дії небажанням цим займатися.Після того як я отримав відмову на Бакінській 2-а.Я знов звернувся до ЖЕО,роз’яснивши їм,яким чином повинен бути складений акт.Його я так і не отримав по-сьогодні.В мене питання - для чого в ЖЕО сидять інженери,які не виконують свої прямі обов’язки????Чому,як клієнт вказаного КП,змушений бігати і шукати акти і довідки,якщо працівники ЖЕО зобов’зані повідомляти розрахунковий центр”Київенерго про всі відключення гарячого водопостачання і опалення???? Адже вся інформація є у диспетчера КП!!!До якого часу працівники ЖЕО будуть знущатися над населенням просто плюючи їм в обличчя???