Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-53 (5751585)
Зареєстровано:15 Січня 2020
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:Район теплових мереж ”Троєщина” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:30 Січня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

15.01.2020
Звернення саме до керівника КП «Київтеплоенерго»

Яке відношення до питань ГВП та до КП ”Київтеплоенерго” має Район теплових мереж ”Троєщина” і який правовий стасус цього КП, відписки-анонімки якого постійно надсилає сервіс https://1551.gov.ua на звернення до керівника КП ”Київтеплоенерго”?

Наприклад на https://1551.gov.ua:
«9 Грудня 2019
Я-5285
Звернення до керівника КП «Київтеплоенерго».

Не зважаючи на надіслане мною звернення, температура ГВП була постійно менше 40 градусів з 6 години 5 грудня до 9 години 9 грудня.

Чи зафіксувало КП «Київтеплоенерго» недогрів БН-92 ГВП, під яким номером і якою датою зареєстроване звернення КП «Київтеплоенерго» надіслане 5 грудня адресовне КП «Київтеплоенерго» до контактного центру м. Київа, чи буде здійснений перерахунок плати за не якісне ГВП з 5 по 9 грудня?

Інформацію про номер та дату реєстрації скарги в журналі КП «Київтеплоенерго», прийняті заходи належним чином підписану уповноваженим представником КП «Київтеплоенерго прошу надіслати на мою електронну адресу s.yarovyy@gmail.com.

Відповідальний: Район теплових мереж ”Троєщина”
Відповідь
ШАНОВНИЙ КЛІЄНТЕ! ПОСЛУГА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ДО Ж/Б ЗА АДРЕСОЮ: вул. Закревського,31-В НАДАЄТЬСЯ ВІД ОКРЕМО РОЗТАШОВАНОГО ТЕПЛОВОГО ПУНКТУ ЗА АДРЕСОЮ: вул. Закревського,31-В, ДО ЯКОГО ПРИЄДНАНО 4 Ж/Б. СТАНОМ НА 11.12.2019 ПЕРЕВІРИЛИ ПАРАМЕТРИ НА ВИХОДІ ЦТП, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ТЕХНІЧНИМ ПАРАМЕТРАМ, ВОДА СВІТЛОГО КОЛЬОРУ. ОБЛАДНАННЯ ЦТП В РОБОЧОМУ СТАНІ ТА ПРАЦЮЄ В АВТОМАТИЧНОМУ РЕЖИМІ ВІДПОВІДНО ДО ТЕМПЕРАТУРИ ТЕПЛОНОСІЯ.»

Офіційну відповідь саме КП ”Київтеплоенерго” прошу надіслати на мою електронну адресу s.yarovyy@gmail.com.