Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-380 (5751819)
Зареєстровано:16 Січня 2020
Тема звернення:Павільйонами очікування на автобусній зупинці
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:31 Січня 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

НАПРАВИТИ НА КП ”КИЇВПАСТРАНС”

НА моє звернення від 4 Січня 2020 № П-69 я отримала дуже цікаву відповідь ”Повідомляємо, що вказану зупинку облаштовано сучасним павільйоном очікування з кіоском з продажу проїзних документів та інших товарів (надання послуг) в ході реалізації проекту, передбаченого розпорядженням від 14.07.2016 № 541 «Про проведення інвестиційних конкурсів із залучення інвесторів до реалізації проекту «Комплекс заходів з благоустрою та облаштування зупинок громадського транспорту в місті Києві». При цьому конструкцію влаштовано згідно з вимогами «Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту КДП-204/12».”
По-першу відповідно до згаданих правил ” 1.5. Розміщення та обладнання зупинок повинно здійснюватись
за проектом, узгодженим з Державтоінспекцією і затвердженим виконкомом місцевої Ради народних депутатів.” - прошу надати копії відповідних документів..
1. Кому потрібна ця зупинка цей мегакомплекс на кінцевій зупинці - на даній зупинці ніхто не очікує громадський транспорт!!!НІХТО І НІКОЛИ!!! Більшість норм правил наведених не мають стосунку до цієї мегаспоруди!!!Там не відбувається посадка пасажирів!!!ОДНА ЄДИНА МАРШРУТКА ТАМ ВИСАДЖУЄ ПАСАЖИРІВ І ВІДРАЗУ ВІД’ЇЖДЖАЄ!!! ВІН НЕ ВИКОНУВАТИМЕ СВОЮ ОСНОВНУ ФУНКЦІЮ ОСКІЛЬКИ ЗУПИНКА ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ
ПРИ ЦЬОМУ ДАНИЙ МЕГАІНВЕСТИЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ЗАЙМАЄ БІЛЬШЕ ПОЛОВИНИ ПІШОХІДНОГО ТРОТУАРУ І ЗНИЖУЄ ПРОПУСКНУ ЗДАТНІСТЬ!!! НАВКОЛО НЬОГО ЯМИ ПО КОЛІНА!! ВІН ТАМ НАФІГ НІКОМУ НЕ ПОТРІБНИЙ КРІМ БОМЖІВ!!!!!
2. ”КП «Київпастранс» не наділене повноваженнями вживати будь-яких заходів щодо безпритульних осіб.” Та що ви кажете? А відповідно до розділу 5 Правил ”Покриття зупинки слід регулярно прибирати від сміття,
якнайшвидше очищувати від снігу та льоду. ” та ”Урни повинні очищуватись у міру наповнення їх сміттям.” - а це все не робиться через не тільки безпритульних осіб, а через всіх інших які там смітять!!!
3. Також питання? ” кіоском з продажу проїзних документів та інших товарів (надання послуг)” - яких ще таких проїзних документів і для кого? По-перше на зупинці не відбувається посадка на комунальний транспорт (тролейбуси, автобуси, трамваї, метро:-)) для яких потрібно купляти документи, а також не відбувається посадка на маршрутки для яких документи не потрібно купляти. Когнітивний дисонанс. Бачите сусліка? Ні? - і я не бачу, а він Є.
Інше ”інших товарів (надання послуг)” - яких таких послуг? Для кого? Чекаю на докладну відповідь