Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-833 (5759542)
Зареєстровано:9 Лютого 2020
Тема звернення:Незадоволення якістю проїзних квитків та їх наявність в касах метрополітену
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:24 Лютого 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. 9.02.2020 приблизно о 8:45 в метрополітені на станції Лівобережна касир продала мені не дійсний жетон.
На моє зауваження що він не дійсний касир взагалі сказала що нічого мені не продавала і що якщо хочу скористатися транспортом то щоб купляла ще один жетон!!!На зауваження інших пасажирів що стояли за мною в черзі дівчина також не відреагувала !
Прошу переглянути камери відеоспостереження і розібратися в даній ситуації, у мене склалося таке враження що ці жетони продають там навмисно!!!Чому моя поїздка має коштувати 16 грн. через не уважність або не честність робітників???