Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-1106 (5760075)
Зареєстровано:10 Лютого 2020
Тема звернення:Робота циркуляційної системи
Відповідальний:ВОП ”Дегтярівка” [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Пособчук Валентина Антонівна
Дата контролю:25 Лютого 2020
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

В нашому будинку вже 3 тижня не подається гаряча вода. Всі звернення мої та моїх сусідів через диспетчера Шевченківського району, сайт 1557 та по телефону 1551 ні до чого не приводять!
Спочатку декілька днів не було гарячої води зовсім, а потім з гарячого крана пішла холодна вода. Іноді вона буває ледве теплою, але частіше зовсім холодною. Також буває, що з кухонного стояку на протязі 1-2 годин іде гаряча. При цьому у ванній абсолютно холодна, так само, як і рушникосушарка. При цьому дуже дивно, що заявки знімаються працівниками ЖЕКу. Вони кажуть, що треба зливати воду(наша квартира на 9-му поверху). Я пропонував, щоб попробували самі прийти і злити, але ніхто не приходить і не телефонує.
Питання: чому ми мусимо платити за цю холодну або ледве теплу воду, та й ще зимою?