Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-886 (5760318)
Зареєстровано:11 Лютого 2020
Тема звернення:Незручності для проживання мешканців від роботи закладів торгівлі та ресторанног
Відповідальний:КП ”Київтранспарксервіс” [Німас Олександр Ярославович]
Дата контролю:26 Лютого 2020
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Сьоьгдні 11.02.2020 ситуація з пластиковими конусами перед рестораном ”Альмондо” за адресою бул.Л.Українки, як завжди повторився .... Фото додаються (1 фото зроблено о 09:00 11.02.2020, інші три фото зроблені приблизно о 13:00 11.02.2020).
Прошу надати відповідь на наступні питання:
1) які чинні нормативно-правовими документами дозволяють ресторану ”Альмондо” виставляти пластикові конуси?
2)чому патрульна поліція жодним чином не реагує на порушення правил щодо паркувальних майданчиків, а просто проїжджає мимо?
3) чому з листопада місяця 2019 року (коли мною вперше було написано заяву на ресторан ”Альмондо” щодо порушень нормативно-правових актів) з ними не проведена роз’яснювальна робота, або проведена не помпетентно? Співробітники ресторану продовжують посилатися на договір купівлі паркувальних талонів, як привід блокувати проїжджу частину і аргумент на користь того, что вона (проїжча частина вапроти ресторану) належить ресторану і лише вони будуть вирішивути ставити там комусь машину чи ні.

Прошу в решті реш вжити заходів, то надати мені відповіді на запити.