Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-453 (5760362)
Зареєстровано:11 Лютого 2020
Тема звернення:Незадовільне обслуговування в амбулаторно-поліклінічних установах
Відповідальний:Київська міська клінічна лікарня № 3 [Гінзбург Валентина Григорівна], виконавець: Іващенко Петро Борисович
Дата контролю:26 Лютого 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

За телефоном приймального відділення (044) 540 - 47 - 77 Київської міської клінічної лікарні № 3 надають неправильну інформацію і відмовляються вносити корективи.

Так, 10 лютого 2020 р. за вказаним телефоном приймального відділення мені надали неправильну інформацію про часи прийому зав.відділенням неврології для планової госпіталізації хворої людини. В результаті мені довелося даремно відпрошуватися з роботи і приїжджати в лікарню у вівторок, 11 лютого - в неприймальний день, який був названий як приймальний.

Щоб запобігти такої ситуації з іншими відвідувачами, я зателефонував 11 лютого об 11:25 за тим же телефоном, надав правильну інформацію про часи прийому і попросив виправити. Замість цього оператор поклала телефонну трубку. Тобто їй байдуже, чи достовірну інформацію вона надає киянам, аби відчепилися.

Прошу звірити часи прийому лікарів з інформацією, яку надають відвідувачам по телефону в приймальному відділенні Київської міської клінічної лікарні № 3, та внести відповідні корективи. Зокрема, зав.відділення №2 Рак Н.В. проводить запис на планову госпіталізацію хворих у понеділок, середу і п’ятницю з 13:00 до 14:00.