Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ч-246 (5760558)
Зареєстровано:12 Лютого 2020
Тема звернення:Встановлення лічильників на опалення
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:27 Лютого 2020
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

СКАРГА

Мешканці нашого будинку протягом останніх років неодноразово звертались до КМДА з приводу невиконання постачальником теплової енергії своїх обов’язків.Однак жодних заходів щодо виправлення становища не вживається.
Зовнішні стіни нашого будинку товщиною 65 см(2,5 цеглини) та його повне утеплення теплоізолювальним плитами товщиною 10 см забезпечують можливість знизити споживання теплоенергії для опалення в 2 рази. Але фактично споживання теплоенергії значно більше потреби,та ще й зросло з часу,коли постачальником стало КП «Київтеплоенерго».Через це температура в житлових приміщеннях в опалювальний період становить від 22,5ºС до 27ºС. Мешканцям будинку весь час доводиться тримати відкритими квартирки і вікна. Виходить, що з вини КП «Київтеплоенерго» велика частка теплоенергії йде на нагрівання зовнішнього середовища.
На наше звернення від 23.12.2019 (копія додається) до КП «Київтеплоенрго» із згаданого питання ми отримали лист №30/3/2/1160 (копія додається),у якому немає ні слова про намагання виявити причини та ліквідувати перевитрати теплової енергії Не розглянуті наші пропозиції щодо регулювання подачі теплоносія та щодо надання в квитанціях на оплату інформації про показання будинкового лічильника.
У листі також приведене обурливе повідомлення, що будинковий лічильник тепла перебуває в неробочому стані ще з початку опалювального сезону 2018/2019 років,тобто більше 450 днів.Ця інформація свідчить про маніпуляції монополіста КП «Київтеплоенерго»,тому що:
- по закінченню опалювального сезону 2017/2018 років будинковий лічильник тепла був в робочому стані. Його показання знімались тоді в присутності представника споживачів;
- в квитанціях на оплату опалення до останнього часу вказувалось, що спожита теплова енергія визначена згідно з показаннями будинкового лічильника (див. додаток 2,стор.2);
- згідно з п.3 ст.6 Закону України »Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» вузол обліку, який вийшов з ладу, повинен бути замінений на справний та прийнятий на абонентський облік протягом п’яти робочих днів з дня виявлення факту виходу з ладу. Пройшло вже 450 календарних днів, а будинковий лічильник тепла чомусь не використовується. Є підозра, що лічильник і не виходив з ладу.
Враховуючи все викладене вище можна зробити висновок, що КП «Київтеплоенерго» явно зацікавлене у якнайбільшому витрачанні тепла і робить все можливе для уникнення його правильного обліку. Тому звертаємось