Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-1184 (5760954)
Зареєстровано:13 Лютого 2020
Тема звернення:Розрахунки, нарахування та перерахунок субсидій
Відповідальний:Управління праці та соціального захисту населення [в.о.ЦИБУЛЬЩАК ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ], виконавець: Клебанова О.Б.
Дата контролю:24 Лютого 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

На звернення моєї мами Рослюк Віри Матвіївни до урядової лінії номер звернення 10195173, зареєстрований в Контакт-центрі за номером 0-60007/1 29.01.2020р. Управління праці та со.захисту населення Оболонської РДА в м. Києві дало відповідь 04.02.20 , що в реєстрі пільговиків номер телефону мами внесений. Але по тексту відповіді не було з’ясовано причину відсутності облікового запису за цим номером в автоматизованій системі АТ Ощадбанк, про що прохалось у звернені.Тобто, пільга учасника війни моїй мамі за послуги ЖКГ не нараховується з 01.10.2019 р. Дані про нараховані суми пільг до банку не подаються. І надалі зареєструвати особистий кабінет пільговика мама в банку не може за цим телефоном. Відповідь автоматизованої системи банку : ”Користувача з таким телефоном не знайдено”. Згідно постанови КМУ 373 від 17.04.19 із останніми змінами банк кожного 5 числа місяця передає Мінсоцполітики за попередній період дані про облікові записи пільговиків. На моє запитання до виконавця по листу-відповіді на звернення Ріт В. пояснень через некомпетентність не надано. Сказали звертатись в департамент? Зважаючи на вік мами, 1928 року народження, отриману травму -перелом шийки бедрової кістки, вона обрала виплату пільг у грошовій безготівковій формі. Просимо професійного розгляду звернення. З повагою.