Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-929 (5761109)
Зареєстровано:13 Лютого 2020
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ХВП (розрахунки за споживання ХВП
Відповідальний:Розрахунковий департамент [Люлін В. О.], виконавець: Калюжний Дмитро Валерійович
Дата контролю:28 Лютого 2020
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

На додаток до моєї скарги Б-846: мені повідомили, що ”надали роз”яснення по суті”. Я це розціню як знущання над споживачем, оскільки Водоканал переплутав мою адресу та повідомив, що до особового рахунку внесені зміни щодо кількості проживаючих осіб. Я такої послуги не замовляв, тому що кількість проживаючих в мене не змінювалася.
Рекомендація звернутися до центру обслуговування разом з усіма квитанціями виглядає вкрай недоречною: усі мої оплати зафіксовані в особистому кабінеті та позначений показчик лічильника ГВП 185.0. Ця рекомендація суперечить позиції Президента України щодо запровадження ”держави в смартфоні” та впровадженню програми ”Дія”.
Тому ще раз прошу доручити Водоканалу виправити власну помилку і не ганяти споживача до центру обслуговування - все є в інтернеті.
В разі надання мені формальних відписок залишаю за собою право звернення до Кабінету Міністрів України та до Офісу Президента України