Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-537 (5761280)
Зареєстровано:14 Лютого 2020
Тема звернення:Питання для переадресації за належністю
Відповідальний:КБУ ”Контактний центр міста Києва” [Загуменний Дмитро Миколайович], виконавець: Жукова Лариса Петрівна
Дата контролю:21 Лютого 2020
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

Відповідно до пункту 2 Порядку взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи ”Урядовий контактний центр” із забезпечення належного реагування на звернення, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 976, Урядовий контактний центр приймає звернення, здійснює їх реєстрацію, попередній розгляд та передає Офісу Президента України, державним колегіальним органам, органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України відповідно до компетенції, проводить моніторинг розгляду звернень, надає заявникам необхідні роз’яснення, довідкову інформацію за допомогою засобів телекомунікації, а також відповіді на звернення з питань, що не потребують розгляду органами.
Законодавством про звернення громадян визначено, що органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи та організації, яким адресовані звернення та до компетенції яких належить вирішення порушених питань, забезпечують об’єктивний і вчасний їх розгляд, перевіряють викладені у зверненні факти, приймають у разі потреби відповідні рішення та про результати повідомляють заявників в установлені законодавством терміни.
Звертаємо увагу, що Урядовий контактний центр не є органом виконавчої влади, не наділений контрольними функціями та не несе відповідальності за результати розгляду звернень громадян, а також дії посадових осіб органів влади, що їх розглядають.