Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-961 (5761283)
Зареєстровано:14 Лютого 2020
Тема звернення:Незадовільне обслуговування в амбулаторно-поліклінічних установах
Відповідальний:Управління охорони здоров’я [Алексеєнко Ніна Іванівна], виконавець: Алексеєнко Ніна Іванівна
Дата контролю:29 Лютого 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Скажіть будь ласка зараз діє правило першочерговості обслуговування інвалідів 1 групи? Вчора звернувся до поліклініки на Рикова в стоматологічне відділення філія 3 запрошенням видалення зубу, мені було запропоновано прийти о 8годині за талончиком, після спеоечань було дозволено прийти пізніш, але в загальній черзі. До речі сидячі в черзі дізнався що талони о 8й видали на весь день і всі строєм пішли під кабінет, чому не можна записатися на прийом заздалегідь, не кажучи вже про інтернет?