Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-977 (5761465)
Зареєстровано:15 Лютого 2020
Тема звернення:Перерахунок плати за утримання будинку та прибудинкової території
Відповідальний:ЖЕД - 411 [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Вакуленко В. Ф.
Дата контролю:2 Березня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Звертаюся до Вас з приводу неякісного виконання послуг з утримання будинку та оплати цих послуг. Тариф за послуги - 6,65 грн. За 3-и кімнатну квартиру я сплачую - 448,48 грн. щомісячно.
Що маю:
1. Останні півроку не працював пасажирський ліфт. Зараз вже 3-и тижні не відчиняються двері на моєму поверсі.
2. Ватажний ліфт працював півроку з постійними зупинками. По 3-5 днів були простої, особливо на вихідні. Всі зверенення з цього приводу зафіксовані на сайті на письмово.
3.. На сходових клітинах половина ламп освітлення не горить і їх ніхто не міняє, поки не буде скарги. А якщо міняють то на лами накалювання. Вже скрізь в будинках, де обслуговуючі компаніі хвилюються за свій імідж встановлюють енергозберігаюче освітлення.
4. На поверхах перед ліфтами прибирають дуже рідко. На сходових клітинах прибирають максимум раз на місяць. Перший поверх прибирається 2-3 рази на тиждень. Вологе прибирання в кабінах ліфтів максимум робиться раз у тиждень.
З позитивного це лише те, що прибирається прибудинкова територія!
Вважаю, що за виставлений тариф не відповідає якості послуг., тому останні місяці бойкотую сплату послуг, поки їх не отримаю.