Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:З-734 (5773084)
Зареєстровано:21 Березня 2020
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:10 Квітня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

1. 20.03.2020р отримано рахунок на сплату послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Перерахунок не виконано. Крім того, стверджую що послуги продовжують надаватися не за нормативною періодичністю.

У зв’язку цим:
- борг у розмірі 546.57 грн не визнаю повністю, у зв’язку з систематичним невиконанням вимог розпорядження від 09.03.2011 № 307.
- сплачувати за послуги і надалі відмовляюся, до того часу, поки не буде виконано перерахунок за минулий та поточний рік, та не будуть виконуватися вимоги розпорядження від 09.03.2011 № 307, щодо періодичності прибирань.


2. Отримавши відповідь на своє звернення З-544 від 3 Березня 2020, повідомляю, що частина НПА, на які ви посилаєтесь є нечинними. Крім того у відповіді не надано чіткої інформації щодо піднятих питань, а саме:

- Чи визнається факт нерегулярності прибирань і порушення періодичності надання послуг? Зазначено лише, що прибирання «в зв’язку з недостатньою кількістю обслуговуючого персоналу, проводиться бригадним методом». Невже незважаючи на численні звернення та фото-докази ви стверджуєте, що прибирання здійснюється за нормативною періодичністю?

- Чи буде виконано перерахунок? Чи на Вашу думку сам факт порушення періодичності прибирання не є підставою для перерахунку? Потрібні якість бюрократичні процедури?
Відповідно до Закону 2189-VIII, споживач має право на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їхньої якості. Відповідно до постанови 482-2019-п, акт-претензія не є єдиною підставою для здійснення перерахунку. Відповідно до Розпорядження КМДА від 09.03.2011 р. N 307, звернення мешканців є однією з підстав для нарахування зменшеного тарифу за надані послуги. Крім того, в своїх зверненнях я скаржуся на порушення періодичності надання послуг (а не на якість), що є об’єктивним критерієм, а свої доводи підтверджую фото-доказами.