Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-1294 (5773577)
Зареєстровано:23 Березня 2020
Тема звернення:Питання, що стосуються опломбування лічильників ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:7 Квітня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Добрий день.
10 січня 2020 року я подав заявку у ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ на опламбування лiчильника гарячої води. Номер заявки 215396. Сказали, що пломбировщик подзвонить менi на протязi мiсяця. Вже пройшло 47 днів. Нiхто не подзвонив і не призначив дату опломбування.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого наказом Мінрегіону від 12.10.2018 № 270 , якщо виконавець комунальної послуги, якому власники (співвласники) будівлі подали заяву про прийняття вузла обліку на абонентський облік, є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, він протягом 5 календарних днів з дня отримання такої заяви призначає дату і час огляду й опломбування вузла обліку та повідомляє про них власникам (співвласникам) будівлі або їхньому представнику.
На підставі цього, порушено моє право, як споживача ЖКП на взяття виконавцем ЖКП мого квартирного лічильника на абонентський облік в передбачений законом термін. Термін порушено майже на 2 місяці. Через те, прошу Вас прийняти міри для коригування Київтеплоенерго мого борга за гарячу воду відповідно з порушеним терміном, тобто скасуівати борг за ці 2 місяці, що нарахований мені не за показниками лічльника, який мені не опломбували, а загальною нормою в 2 куб. метра в місяць, яких я не витрачав.
Також прошу прийняти міри для термінового опломбування мого лічильника горячої води.
З повагою. Вадим Борисович.

Від виконавця
Шановний споживачу!
Ваше звернення, що надійшло до КБУ «Контактний центр м. Києва» від 28.02.2020 р. №Г-918 уважно розглянуто та опрацьовано в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (надалі - Концерн).





Добрий день.
Після Вашого опрцювання, мені подзвонили з Київтеплоенерго 13.03.2020 р., призначили опломбування на 17.03.2020 р. Але лічильник мені так і неопломбували. Вранці 17 березня подзвонили і сказали, що пломбувальник захворів і щоб я чекав дзвінка. Вже пройшов тиждень, ніхто не дзвонить. Вже третій місяць я чекаю опломбування, ніякого результату. Прошу прийняти міри для опломбування мого лічильника і скасування боргу за горячу воду за 3 місяці.
Вадим Борисович.