Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-1721 (5773598)
Зареєстровано:23 Березня 2020
Тема звернення:Незадоволення якістю проїзних квитків та їх наявність в касах метрополітену
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [Осипов Валентин Олександрович]
Дата контролю:7 Квітня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Я придбав проїзний документ на КП ”Київський метрополітен” 15 березня 2020 року. Але скористатися ним не зміг через запровадження карантину і зупинки метрополітену. Вимагаю повернути кошти за придбаний проїзний документ, оскільки я не зміг скористатися послугами метрополітену через не залежні від мене обставини. Я маю чек, що підтверджує придбання проїзного.