Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Н-1364 (5773753)
Зареєстровано:23 Березня 2020
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Відділ з питань підприємництва, торгівлі та споживчого ринку [в.о. Снопков Сергій Петрович], виконавець: Гайшук Віта Володимирівна
Дата контролю:7 Квітня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Сьогодні 23 березня 2020 ми з дружиною намагались здійснити покупки у ТЦ Метро №33  місто Київ, вул. Сержа Лифаря 2-а
Нас не впустили всередину торгівельного центру мотивуючи таке рішення тим, що ми з дружиною були без медичних масок.

Співробітнику ТЦ Метро №33, яки нас не пропускав, я запропонував - надати/продати нам маски, якщо наявність маски для даного ТЦ є обов”язковою умовою входа.  У відповідь ми отримали відмову.

Також нам чітко не пояснили чому потрібно бути у медичній масці, ми також почули щось абстракте про карантин, про вірус про рішення міської влади і т. інше.  Тобто нічого конкретного.

Можу повідомити, що аптеках медичні маски відсутні вже десь 7-8 днів.

Також хочу повідомити, що оформити доставку на дом через Metro.zakaz.ua неможливо.


Сподіваюсь, що влада зможе вжити необхідних заходів для припинення дискрименації населення, спекуляції та зловживань, пов”язаних з продажем товарів медичного призначення та продуктів харчування у період карантину.

Тому що те, що я побачив сьогодні після того як мені відмовили у ТЦ МЕТРО - мені довелось проїхати по мережі інших магазинів з продажу продуктів харчування та відвідати біля 20 аптек - це повна деградація вже на 7-8 день карантину - що буде далі - важко навіть уявити. Потрібно вживати дуже жорсткі заходи, щоб навести лад



З повагою,
Вадим Лімін
+38 097 548 61 72