Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-2677 (5773796)
Зареєстровано:23 Березня 2020
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Осипов Валентин Олександрович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:7 Квітня 2020
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Моя жінка Галина Михайлівна, сімейний лікар, працює в амбулаторії (КНП «ЦПМСД») на Мазепи, 2 – це поруч із м. Арсенальна. Сьогодні, 23 березня – у перший день роботи карантинної системи пасажироперевезень від київської влади, вона діставалася до роботи.
Мешкає вона на Позняках. Тобто, згідно зі схемою нових наземних маршрутів вона мусить спочатку доїхати на трамваї до Дарницької площі, далі пересісти на автобус, що курсує від м. Чергнігівська до м. Політехнічна. Автобус довезе її до м. Печерська, а від м. Печерська до м. Арсенальна – уже пішки.
Але зась. У підсумку, після тривалого стояння на зупинках і туди, і назад їй довелося послуговуватися таксі (добре, хоч дорогою на роботу вдалося знайти попутника). Транспорт на маршрутах ходить із частотою, з якою ходив у докарантинний час. Але ж маршрутів – лише кільканадцять. А в салон допускають тільки обмежену кількість пасажирів. Не доїдеш.
Вживайте заходів. Негайних.

P.S. Коли жінка мерзла на зупинці, я вже телефонував до Вашого контат-центру - №180680