Головна  →  Новини  →  3 листопада 2016

КДО «Прозорий електронний контроль» визначено шляхи поліпшення опрацювання звернень громадян з питань транспортного та дорожнього господарства

КДО «Прозорий електронний контроль» визначено шляхи поліпшення опрацювання звернень громадян з питань транспортного та дорожнього господарства

У четвер, 3 листопада, в Контактному центрі міста Києва відбулось засідання консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль» присвячене питанням своєчасного та повного розгляду звернень громадян з найбільш важливих сфер життєдіяльності міста.

Зокрема, під час засідання було підведено підсумки аналітичної роботи щодо опрацювання звернень громадян, закритих виконавцями з порушенням термінів розгляду.

Як зауважив голова КДО «Прозорий електронний контроль» Богдан Богдан, першочергово зусилля членів консультативно-дорадчого органу будуть зосередженні на зверненнях, виконавцями яких є Департамент транспортної інфраструктури КМДА та підпорядковані йому підрозділи. Оскільки сфера «Транспортного та дорожнього господарства» посідає друге місце за надходженням звернень громадян, відповідно прийнято рішення ініціювати пілотний проект щодо поліпшення транспортного сполучення міського транспорту та подовження термінів розгляду звернень громадян, які потребують більш глибокого та детально опрацювання до їх повного вирішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

Під час засідання окреме питання було відведено темі усунення технічних помилок на веб-порталі КБУ «Контактний центр міста Києва». Перелік усіх виявлених проблем було вирішено передати на опрацювання розробникам веб-порталу.

Окрім того, членами КДО «Прозорий електронний контроль» прийнято рішення про здійснення аналізу звернень щодо поліпшення зовнішнього освітлення міських територій. Відповідно до розподілу зон відповідальності виконавцями даних звернень є – КП УЗН районів м. Києва та КП «Київміськсвітло». Відтак, було вирішено сформувати план заходів стосовно подальшого поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

Наприкінці зустрічі члени КДО «Прозорий електронний контроль» внесли пропозицію щодо проведення робочої зустрічі з представниками громадської організації «КИЇВ АВТОМОБІЛЬНИЙ» для обговорення шляхів співпраці.

 

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень