КМДА Київська міська державна адміністрація
Офіційний інтернет-портал


10 грудня 2014

Контактний центр міста Києва взяв участь у конференції, присвяченій найкращим практикам Майкрософт

Контактний центр міста Києва взяв участь у конференції, присвяченій  найкращим практикам Майкрософт

Особливість конференції – актуальна тематика і практична спрямованість всіх доповідей. Всього під час заходу учасники прослухали виступи 14 спікерів.  

Особливо актуальною конференція була для тих компаній, які прагнуть підвищити ефективність своєї діяльності за рахунок якісного розподілу наявних ресурсів.

У заході взяв участь заступник директора Контактного центру міста Києва Максим Осетров, який презентував доповідь на тему: «XRM® Contact Center в контактному центрі м. Києва – комплексне рішення щодо обслуговування громадян задля поліпшення якості інформаційних і консультаційних послуг та забезпечення контролю роботи комунальних служб міста».

Зокрема, учасники конференції мали змогу познайомитися з досвідом практичного управління Контактним центром міста Києва, схемою роботи установи та наявною процедурою обробки звернень. Під час виступу особливу увагу присутніх було зосереджено на подальших кроках установи до впровадження нової потужної системи прийому, реєстрації та обліку звернень громадян на платформі Microsoft Dynamics CRM.

Зауважимо, що однією з переваг даної системи являється контроль виконання заявок в режимі онлайн, що підвищує ефективність роботи та в свою чергу сприяє лояльності населення до комунальних служб.

До того ж, розширені можливості платформи Microsoft Dynamics CRM дозволять здійснювати операції аналізу даних шляхом підготовки розгорнутої статистичної та аналітичної звітності, а також забезпечувати інтелектуальне управління дзвінками і роботою операторів.


Адреса цієї сторінки: http://kievcity.gov.ua/news/311.html
При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.