Головна  →  Новини  →  10 липня 2018

Представник ПрАТ "АК "Київводоканал" провела "пряму лінію" з мешканцями

Представник ПрАТ "АК "Київводоканал" провела "пряму лінію" з мешканцями

У вівторок, 10 липня 2018 року, на запитання киян відповідала заступник директора з реалізації послуг населенню Розрахункового Депаратменту ПрАТ «АК «Київводоканал» Дзюба Наталія Павлівна.

Під час «прямої лінії», яка відбулася в Контактному центрі міста Києва, мешканці столиці звертались стосовно наступного: питань нарахування плати за споживання ХВП (бульв. Дарницький, 7; Кловський узвіз, 7; вул. Патріотів, 16/11; вул. Галицька, 11; вул. Поліська, 20; вул. Турівська, 19); повірки лічильників ХВП (вул. Героїв Дніпра, 45; вул. Казанська, 18); капітального ремонту труб у під'їзді (просп. Науки, 42/1). 

Також, додзвонювачі повідомили про виток холодної води на поверхню, який відбувається за адресою просп. Оболонський, 15 та про відсутній тиск ХВП до 9-го поверху по просп. Науки, 42/1

Нагадаємо, що прийом дзвінків відбувався за номером «15-51». Загалом під час «прямої лінії» було зареєстровано 10 звернень та розглянуто 14 питань. Щодо всіх порушених питань додзвонювачам були надані вичерпні роз’яснення та коментарі.

Зауважимо, що відео з «онлайн» трансляції можна переглянути на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube.

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень