Головна  →  Новини  →  3 листопада 2018

ТОП-3 найважливіших питань тижня

ТОП-3 найважливіших питань тижня

Мер Києва Віталій Кличко взяв участь у відкритті Veteran Hub

Мер Києва Віталій Кличко взяв участь у відкритті Veteran Hub – першого відкритого простору для ветеранів та громадських організацій, що працюють з українськими захисниками. Його можна знайти на 20-му поверсі телецентру "Олівець" (м. Київ, вул. Мельникова, 42). У Veteran Hub ветеранам надаватимуть психологічні консультації, допомагатимуть боротися із посттравматичними стресовими розладами, надаватимуть юридичну підтримку, консультуватимуть щодо отримання статусу учасника бойових дій, інших документів. Допоможуть і у професійній орієнтації – написати резюме, підготують до співбесіди, нададуть бізнес-консультацію.

Читати даліКаз

У Києві розпочинають тестувати систему електронного квитка для проїзду у громадському транспорті

З 1 листопада 2018 року, у столиці розпочинають тестування системи електронного квитка для проїзду у громадському транспорті. Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров пояснив, що після технічного тестування роботи Е-квитка, яке орієнтовно триватиме два місяці, система буде запущена для користування пасажирами у дослідній експлуатації. Загалом дослідна експлуатація автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСОП) у міському пасажирському транспорті Києва триватиме до 31 жовтня 2019 року.

Читати далі

Графік роботи пересувного флюорографа на листопад 2018 року

Із 2 до 28 листопада кияни мають можливість безкоштовно обстежитись на пересувному флюорографі. Завдяки таким додатковим обстеженням лікарі своєчасно виявляють патології та у разі необхідності відправляють пацієнтів до профільних медзакладів столиці. Нагадаємо, що працюватиме флюорограф із 10:00 до 17:00 (технічна перерва із 13:30 до 14:00). Загальний час обстеження та консультації займає максимум 15 хвилин. Після обстеження усі охочі зможуть отримати довідку із результатами обстеження та кваліфіковану консультацію лікаря-фтизіатра.

Читати далі

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень