Головна  →  Новини  →  6 лютого 2019

У Дніпровській РДА обговорили пріоритетні завдання по роботі зі зверненнями на 2019 рік

У Дніпровській РДА обговорили пріоритетні завдання по роботі зі зверненнями на 2019 рік

У вівторок, 5 лютого 20019 року, в Дніпровській районній в місті Києві державній адміністрації відбулася нарада,  у якій взяли участь керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний, перший заступник голови Дніпровської РДА Віктор Сушінець, заступник голови Алла Загородня, керівник апарату Ігор Курнєцов, представники відділів та управлінь Дніпровської райдержадміністрації, директор комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» Лариса Жукова та начальники відділів КБУ «Контактний центр міста Києва», а також комунальних підприємств району.

На нараді підводили підсумки роботи в 2018 році та обговорювали шляхи покращення розгляду звернень в цьому році.

Окремими питаннями під час наради було висвітлено показники швидкості та повноти розгляду звернень та запитань, що виникають у заявників, які звертаються щодо питань житлово-комунального господарства. Найбільш актуальні питання для мешканців району: відновлення благоустрою,  освітлення місць загального користування, прибирання снігу та ін.

Основні теми під час проведення наради стосувалися питань, згідно з якими формуються рейтингові показники Контактного центру міста Києва.

Під час обговорення присутніми було детально проаналізовано статистичну-аналітичну інформацію по Дніпровській райдержадміністрації за 2018 рік. Зокрема, хід опрацювання підрозділами райдержадміністрації та комунальними службами району звернень громадян. Виявлено зауваження та недоліки, які було допущено при закритті звернень. Всі зауваження взято до уваги для недопущення подібних ситуацій.

Зокрема, було розглянуто приклади деяких звернень та відповідно реагування на них. Питання щодо найважливіших проблем мешканців – житлове господарство та благоустрій потребує значного поліпшення, оскільки питання в цій сфері потребують швидкого та оперативного реагування та набагато більшої уваги до їх виконання та контролю.

Хотілося б наголосити, що динаміка кількості дзвінків та звернень до Контактного центру міста Києва з кожним роком збільшується. І це питання з різних сфер міського господарства, які потребують уваги та опрацювання.

Під час наради директор КБУ «контактний центр міста Києва» Лариса Жукова повідомила, що найближчим часом відбудеться оновлення програмного забезпечення контактного центру, а також зміниться принцип оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій.

ФОТОГАЛЕРЕЯ

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень