Головна  →  Новини  →  25 червня 2015

Контактний центр міста Києва посилює взаємодію з громадськістю шляхом створення консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль»

Контактний центр міста Києва посилює взаємодію з громадськістю шляхом створення консультативно-дорадчого органу  «Прозорий електронний контроль»

У четвер, 25 червня 2015 року, відбувся інформаційно-установчий «круглий стіл» за участю керівництва Контактного центру міста Києва та представників громадськості, які виявили бажання увійти до складу робочої групи для формування консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль».

На захід також було запрошено заступника генерального директора «Київського інвестиційного агентства» і радника київського міського голови – Юрія Назарова, а також радника заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О. – Юлію Грамотну.

Для забезпечення максимальної відкритості та прозорості усіх етапів роботи Контактного центру міста Києва, а також підтримки системного діалогу з громадськістю, було ініційовано створення консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль».

У ході засідання було вирішено організаційно-установчі питання, визначено головні пріоритети подальшої співпраці між Контактним центром і громадськістю.

Шляхом голосування за кандидата, головуючим робочої групи було обрано – Сташука Вадима Ігоровича (громадського активіста) та секретаря – Рошалову Наталію Владиславівну (начальника юридичного відділу Контактного центру міста Києва).

Спільним рішенням учасників заходу, до складу робочої групи були включені:

– Сібель Сергій Олександрович (громадський активіст);

– Клепач В’ячеслав Миколайович (громадський активіст);

– Герасименко Денис Миколайович (громадський активіст);

– Сташук Вадим Ігорович (громадський активіст);

– Бартовщук Василь Васильович (громадський активіст).

Проведення наступного засідання робочої групи заплановано на 2 липня 2015 року в приміщенні Київської міської державної адміністрації.

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень