Головна  →  Новини  →  18 липня 2019

Продовження навчань по роботі з оновленим програмним забезпеченням Контакт-центру

Продовження навчань по роботі з оновленим програмним забезпеченням Контакт-центру

У четвер, 18 липня 2019 року, у Контактному центрі міста Києва провели навчання для спеціалістів з районних управлінь, відповідальних за опрацювання та розгляд звернень громадян.

Сьогодні були присутніми представники з Департаменту житлово-комунального забезпечення КМДА, управління торгівлі та побуту Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА, КП «Житло-сервіс», ТОВ «Київські енергетичні послуги».

Захід тривав протягом години, на якому обговорили питання роботи в оновленому програмному забезпеченні для опрацювання звернень громадян, технічні можливості, зміну інтерфейсу та особливості відпрацювання реєстраційно-контрольних карток.

Як повідомлялося раніше, у новому програмному забезпеченні будуть враховані всі недоліки попереднього. Крім того, оновлений інтерфейс міститиме консолідовану інформацію представлену у більш зручному та інтерактивному форматі.             

 

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень