Головна  →  Новини  →  2 липня 2015

Порядок формування консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль» при Контактному центрі міста Києва обговорили за «круглим столом»

Порядок формування консультативно-дорадчого органу  «Прозорий електронний контроль» при Контактному центрі міста Києва обговорили за «круглим столом»

У четвер, 2 липня 2015 року, відбувся «круглий стіл» за участю керівництва Контактного центру міста Києва та учасників робочої групи для формування консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль».

Задля забезпечення максимальної відкритості та прозорості процесу, на початку засідання усі представники громадськості мали змогу висловити пропозиції до порядку денного та регламенту роботи.

Під час засідання були розглянути такі питання як: вимоги до кандидатів для внесення їх до складу  консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль», а також порядок розгляду та подання звернення кандидата для внесення його до складу  консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль».

Враховуючи найбільш проблемні сфери життєдіяльності міста Києва, порушені у зверненнях громадян до Контактного центру міста Києва, шляхом публічного діалогу учасники заходу обговорили пропозиції щодо галузевих напрямків роботи консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль».

У підсумку, визначено наступні галузеві напрямки роботи консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль»:

– «благоустрій»;

–  «внутрішня політика КБУ «Контактний центр міста Києва»;

– «економічний і соціальний розвиток в м. Києва»

– «електронне урядування»;

– «житлово-комунальне господарство»;

 «надання адміністративних послуг»;

– «освіта і наука»;

– «охорона здоров’я»;

– «соціальний захист населення, учасників АТО та ВПО»

– «торгівля і побут»;

– «транспортне та дорожнє господарство».

Зауважимо, що проведення установчих зборів з формування складу консультативно-дорадчого органу «Прозорий електронний контроль» заплановано на 9 липня 2015 року.

 

Перейти до списку ПопередняНаступна Версiя для друку

 
 

  

 
Статистика розгляду звернень